God morgon!

Eller ja, jag vaknade tio i tolv idag iallafall, var upp lite för länge igår kanske .. ? :))

Aya, som jag skrev igår så ska jag inte göra nått spec idag "/ Ha tråkigt o städa lite antar jag. Och sitta vid datan förstås ^^ Jag tänkte berätta lite om vad jag fick i julklapp ^^

- En biljett till musikalen Hairspray i sthlm
- En tavla med en bild på mejj
- Presentkort
- Massagesak
- Resedagbok till Thailand
- Jag antar att jag fick Thailand resa i julklapp, men ja vet inte riktigt x)
- Anteckningsböcker
- Parfym
- 3 par öronhängen , halsband och en ring
- Teatermask
 
mm


Sådär ^^ Jag önskade mejj mest en mobil, men det får jag ta o köpa sj ist. :)
Becca skrev nyss att hon tycker att jag var dum, på msn 8(

See ya <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0