God natt ! ;D

God natt ;)) Jag ska inte sova nu, men ja hinner nog inte blogga mer idag så jag säger god natt nu :D

Hehe , jag ska kolla om jag får igång sims 3 innan ja försöker sova 8) Ska lägga mejj en aning tiigare än vad jag har gjort de andra kvällarna .. *host*  x) 

Innan idag så kom anna o emil för att spela wii fit plus ? :D 
Så då var dom här i nån timme, sen så lämnade som mejj igen och jag villade mig o kollade på tv :> 
Ähm .. Jag har inte gjort nått särskilt, ska ta de lugnt hela 2009 som är kvar ;D Haha ^^

Sry att de inte blev så mkt idag, de har helt enkelt inte hänt så mkt som jag kan skriva om o.O 

Hehe hejjdå & sov sött :) <3 

/Jenniiie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0