Dålig uppdatering.

Jag har verkligen inte hunnit uppdatera idag :<
Hah jo de har jag x) Jag har suttit vid datan näästan hela dagen, men jag vaknade ju kllockan 2 så .. *host* x)

Så min dag har inte vatt så speciell.
Men på Lördag bär de ju av mot sthlm :D Jag längtar ! Och ännu mer längtar jag till skolan börjar på måndag ! Haha elr inte .. Men jag längtar jätte mycket till vi ska till Thailand i Mars :> Whoh ! :D Vi ska vara där i typp 10 dagar, så de blir inte så mkt uppdatering då, men de är ju nårra *host* dagar kvar x)

Och imån ska jag till kära tandläkaren o dra ut en tand D: Sen en till tand o sen tandställningsräls o.O
Hah de längtar jag däremot INTE till ..

Hah, aya ni får ha de så bra o om ni blir sura för att jag inte uppdaterar så läs detta om o om igen ! Elr kolla min gamla blogg så kan ni läsa gamla inlägg om o om igen :D

Klicka HÄR för att komma till min gamla blogg ^^

Hejdå ! <3

Kommentarer
Postat av: felicia

Åh vad skönt o åka till Thailand :D

2010-01-04 @ 10:47:29
URL: http://feliciapower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0