Gott nytt år <3

Gott nytt år kära blogg läsare ! <3 ((:
Jag har inte suttit så mkt vid datan idag, så jag har inte kunnat skriva "/ Men nu skriver jag o de är ju bra :)

Jag vaknade ungefär halv 1 idag.. Haha, sen så år jag lite o så spelade vi Wii, för Anna & Emil var här.
Eller, ja.. Dom är fortfarande här, men dom ska åka om 10 minuter typp .
Aya, sen så delade vi ut presenter till Anna (eftersom hon fyller år om 3 dgr) för hon är i Kalmar på sin födelsedag så vi firade henne idag. Då fick hon ett Wii spel så spelade vi det till vi skulle äta och när vi hade ätit klart så spelade vi ett spel mamma o pappa fick i julklapp. Jag vann inte *host* -.-
Och nu kollar vi på tv :D


Aya.. Ha ett bra 2003 ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0