*host*

Haha de går inte så bra med att blogga flera ggr varje dag.. Idag åkte vi till Kalmar halv 11 och kom hem innan 4, sen så åt vi Tacopaj och kollade på Harry Potter. Den är iofs inte slut än, men mamma skulle kolla på nått annat ;) Så jag har inte hunnit blogga idag ;o

Menmen.. Jag har ärligt talat ingen aning om vad ja ska skriva här i bloggen ? x)
Aya .. Ge tips på vad ja ska skriva om ? :>

Haha ^^ Jag har vääldiiigt tråkiigt -.- Verkliigen INGENTING funkar -.- Jag kan inte spela sims 3 på någon data i hela huset (?) och så har bara pappas data java, som jag ejj får sitta vid så ofta, därför finns de en del saker som jag inte kan göra :((

Jag har verkligen jättetråkigt .. Läste lite nyss, så nu vet jag inte vad jag ska göra .. Jag kmr antagligen att lägga mej ganska tidigt ikv,
Alla är ju bortresta elr nått o.O Så ingen o va med heller :<   Så jag kommer vara död tills vi ska till sthlm, osen så börjar den dära skolan igen .. Aya, bättre än o sitta hemma o ruttna bort . Hah ^^

Nu ska ja minsann ta o sluta skriva !

Hejdå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0