I'm back

Jag är hemma från sthlm, men ja kom hem igår kväll klockan kvart i 10 ungefär.
Vi väntade på tåget i en alvtimme, och de var ungefr 10- grader på stationen så vi frös jättemkt eftersom vi stod still, sen var de liite försenat och när vi kom in i vår vagn (vi satt i sista vagnen) så var de ca 40+ grader i vagnen !!! Och jag tog av mig mina mjukisbyxor för att jag hade strumpbyxor under, min kofta , min jacka o skorna , så då hade ja bara tunika o strumpbyxor på mejj ;p
Sen så kunde dom typp inte fixa det så vi fick kall gratis läsk ^^ Men efter 2 ½ timmar så fixade dom de (y)
Aya, innan de så var vi u på hairspray (lördags) och den var jättebra ! :D Mkt mkt bättre än filmen !! Den var så rolig och dom hade lagt till en idrottscen som inte är med i filmen mm.
Aya, sen var den slut ungefär klockan 22.00 så gick vi till hotellet  o la oss, sen nästa morgon år vi frukost klockan kvart över nio elr nått sånt , och jag blev så mätt att jag mådde illa, men sen packade vi ihop oss o checkade ut, men vi hade väskorna i ett bagagerum så vi var på stan. Vi bodde på Scandic brevid Gallerian, så vi gick in dit o då mådde ja jätteilla så vi satte oss ner o jag fick en miniralvatten så sen mådde ja inte illa längre, sen gick vi in på Ur&Penn o då köpte ja ett par stora oeace öronhängen för bara 24.50 :D
Sen så gick vi ut därifrån för de var för varmt, så gick vi in på NK jättefort o sen till Åhlens o till H&M o där köpte vi smink saker (: O så köpte ja en tröja där de står "New York City" på i en affär som heter Manhattan. Vi var oxå inne på Butericks o köpte en teater mask ;D O så åt vi på Åhlens o hämtade väskorna o gick till tågstationen o vi var där 2 timmar innan tåget gick, så vi handlade o så på stationen o sen så lyssnade ja på Spotify i 1½ timma x)
Aya, sen åkte vi tåg som ja skrev om innan o tåget kom försent in till Alvesta så vi missade de tåget till Växjö där för att vi skulle byta, så vi ringde pappa så kom han o hämade oss i alvesta ;D

Aya !


De var min helg, hoppas ni har haft en bra helg :)
HEJDÅ ! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0