Mobil !

Hmm, jag vill köpa en ny mobil.. Men jag har inte riktigt råd ännu :( Nårra hundra till sen så köper ja den troligtvis :)
Sony Ericsson T707 heter den ^^ Haha, jag vill ha den i rosa , grön elr blå.
Och juste ! Förlåt att jag inte hann blogga igår, men vi var i väg på kvällen o på dagen hann så sat jag inte vad datorn så mkt.
Idag har jag hjälpt till o skotta snö (y), och så har vi tagot ut julgranen :(( Den barrade så mkt att vi inte kunde ha kvar den ! :o

Skolan börjar om mindre än en vecka.. 5 dgr. Men då börjar ju teatern oxå :D !
Det är roligare :> Haha ^^
Men jag är inte såå speciellt sugen på o gå tillbaka, men de blir ju kul o träffa alla igen oså , elr ja. Nästan alla xD

Jag fryser, så ska nog gå o hämta en filt elr nått . Aya, ha de bra tills nästa gång :>>

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0